10 and 11/09/2011 ♥

 
Hai hai . ada hot storey ni . haha , hot la sangat ken . Hari jumaat yang lepas , aku tido rumah fayein . then , hari sabtu , dia bawak aku pergi queensbay .Haaaaaaaaaa ! hari tu la hari yang special sangat tuh . pegi queensbay tak sampai 10 minit , jumpa geng-geng fayein .geng dak komtar dia tuh . lepas tuh , jalan sekali lah . yang aku kenal , kireen,kairi,aqil,amir,aqib,dayat,muz and aidil . Aqil hensem gylaaaaa time tuh ! dia pakai baju hitam , seluar hitam , supra hitam hijau and cap oren . cute wehh :D then, jalan-jalan jea lah ken . sampai dekat kedai game , main tuuuuuuuu , hapa nama entah . yang bole main dua orang tuh . kena tolak-tolak bola dia sampai masok gol . apa-apa jalaa kan . yang pasti , best sangat . then , pegi pantai yang dekat queensbay tuh . first time aku duduk dua-dua jea dengan aqil ! peerrgh ! taboleh lupa weyh . memori paling berharga woot . itu pun , farhana yang tarik aku pegi dekat tepi aqil . lepastu , farhana tinggal aku . malu laa masa tu ken :P . haha ! lepas tu , pegi teman depa-depa mua isap shisha pulak . ATTENTION ! aku tak isap shisha pon okay ? bydeway , biarlah dekat depa nak isap pun . hangg kesah apa ? ngee~ aku tak kesah lah semua tu . lepas tuh , balek terus . aku balek rumah fayein lah . balek balek tuh , mesej dengan aqil . Hehe . 
Esoknya pulak , aku pegi prangin . jumpa aqil . round round prangin tu la . kejap ja pun . dia da kena balek . takpa bie , nanti bole jumpa lagy kan ? lepas dia balek , aku pun balek lah . balek rumah aku laaaa . okay , semua tu memang best .iloveyouubie itulah 'hot' storey aku . haha . 
kbye

No comments:

Post a Comment