my pakcik buncet :)

 
err , awak awak , saya saaaaaayaaanngg awak sangat tawu . tapi , kita jauh . susah nak meet . tsk tsk :( kalau hangout dengan awak kan , memang best . sukaaa sangat . tapi kan , ramai perempuan tak suka saya couple dengan awak tawu . macam macam diorang cakap pasal awak dekat saya . dahla diorang cakap yang buruk buruk . tapi takpe , saya tawu awak bukan macam yang diorang cerita tu . diorang dengki dengan saya sebab saya dapat awak . kan kan ? diorang nak awak , tapi tak dapat . awak awak , kita kan jauh . awak jangan menggatal dengan perempuan lain tawu . saya bukan boleh selalu teman awak keluar . kalaulah rumah saya dekat dengan rumah awak kan senang . hari hari boleh meet . takpayah rindu rindu daah :) awak , saya sayang awak sangat sangat sangat sangat . ingat benda tu sampai mati tawu




 

No comments:

Post a Comment