get well soon :)

Oh hello there :)
tajuk harine , get well soon . untuk si Irsyad Aqil b. Jafri . Minggu lepas , hari selasa , dia excident . *jatoh moto . Tulaaaaaaa , dengan takdak lesen mua cukop , ada haty nak p pederaih moto jaoh-jaoh . kan dah kena . Padan Muka :D
Sekarang ney , dia duduk umah jeh . tak kuar mana-mana pun . sebab ibu jari kaki dia , berlubang . so , takbuleh jalan . kesian ? hmm . memang lah kesian . aku takbuleh nak jaga dia . aku dah suroh orang laen tolong jagakan dia . orang tu , adek angkat aku and dia tu girlfriend baru aqil . aku takbuleh nak buad apa-apa sebab aku taksuka kacau relationship orang . aku taknak kena cop , perampas . hmm . sejak dia takdak kan , hidup aku macam orang gila . menangis hobi aku . bila aku dengar lagu ombak rindu , aku teringat dia . bila aku teringat dia , aku enangis . bila aku tengok gambar dia , aku menangis . aku tahu aku takbuleh nak buad apa apa dah . benda dah jadi . semua salah aku jugak . hmm . susah aku nak lupa dia . susah sangat . kenapa hah?  apalhaa naseb aku kan ? aku rasa , aku tak layak nak jaga orang sebab diri aku pun tak terurus . tengoklah , sebab benda ny je pun , aku boleh jadi gyla kan .
tapi aku tahu dia dah ada kat tangan orang yang betul betul boleh jaga dia . yang betul betul boleh sayang dia . tak macam aku . hmm . aku sayang dia sangat and aku sayang adek angkat aku . aku nak depa bahagia . aku taknak tengok depa sedih :') dengan cara aku duduk senyap-senyap , takpayah nak kata apa , mungkin depa boleh bersama lama-lama and bahagia . okey , aku try cara niy :')

ini , banner tipu untuk aqil . hope dia cepat sembuh , so boleh kuar jenjalan dengan my adek :')

No comments:

Post a Comment